Level One Uitzendbureau vindt de kwaliteit van dienstverlening erg belangrijk. Daarom nemen wij iedere klacht serieus. Wanneer er een klacht is over de dienstverlening van Level One Uitzendbureau, dan ontvangen wij deze graag.
Zo kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren. Level One Uitzendbureau heeft een klachtenregeling voor zowel werkgevers als werknemers.
Heb je een klacht over de dienstverlening van Level One Uitzendbureau en kom je er met je contactpersoon niet uit, neem dan contact op met 0527-271369 of het onderstaande klachtenformulier. Wij proberen je klacht binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen en te reageren. Een anonieme klacht kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
De ontvanger van de klacht registreert de klacht en informeert de klant over de verdere behandeling van de klacht.
De verantwoordelijke manager wordt direct geïnformeerd, zodat er zonder vertraging actie ondernomen kan worden. De manager neemt uiterlijk binnen vijf werkdagen nadat de klacht is binnengekomen contact op met de klant. De klacht wordt zo mogelijk opgelost of er wordt afgestemd welke maatregelen kunnen worden getroffen.
Level One Uitzendbureau gaat zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens, conform ons Privacystatement.